Csak néhány ötlet öltött bennem testet reggel Bio-break közben.
Alapvetően a Wow húzza az időt játék közben, hogy minél több pénzt fizessenek be a Blizzard számlájára. Ez teljesen érthető es szerintem ezzel semmi gond, üzlet és kész.
Elgondolkodtam, hogy most ne az idő/pénz körül kelljen pörögni.
Elmegy a raid/party az adott instába, na és itt jön a csavar, ha leöli az adott személy a főellenfelet erősödik a karakter, megy fel a reputáció (minden instába külön reputációt)
Ezáltal az első sikeres kill után egyre könnyebb az adott boss leverése.
Ha a reputáció is megvan, lehet megvenni a megfelelő magas szintű felszereléseket.
Szépen sorba lehetne így rakni a történetet, ami már nem a farmolásról szól hanem arról hogy ott légy csináld meg és mehetsz is tovább. Nem kell milliószor ott lened, hogy kiessen a hőn áhított tárgy, ha már leölted az ellent és megszenvedtél vele, mert erős volt, akkor kiérdemelted a x-y darabot, nesze vidd és indulj új kihívások felé.
Persze itt elképzelhető lenne egy brutálisan erős történetszál, és rengeteg kalandelem, és persze beállítottság szerinti végkifejlet.
Ezt már többször láthattuk a régi szerepjátékokban