Vigyázz, lopnak!

2009.07.29. 00:11 :: Orson

Bár azt írtam, hogy a véleményemet tükrözi a blog de hát mindég csak a panaszáradat az, ami előtör belőlem.

Most kaptam meg a villanyszámlámat.

Eddig nem nézegettem túlságosan, mert az összeg mérete miatt nem volt a kedvenc olvasmányom.

Na de amit ma láttam rajta az volt az igazi orgazmus a köbön, 20 ezer forint a rendszerhasználati díj, amivel megdobtak!

Mi a manó az a díj?

Hát, aszongya a számla hogy: elosztási és átviteli díj+elosztói alapdíj.

Ebben van áfa is (de minek).

Szóval:1387kwh után 3070 Ft a számlám 19876ft ez a rendszerbuzerátor díj meg az áfa 10000ft.

A végén 60000 Ft –nál több jön ki a számlán.

Tisztelt áramszolgáltató, retardáltnak tetszik nézni az üzletfelét?

Az üzletfél én vagyok én nem fogyasztó meg nem is helyi bennszülött.

A munkaadója vagyok.

Tessenek bemenni a kedvenc szórakozóhelyükre ott rendelni egy italt, és ha a pincér azt mondja:

-Uram az  ital 300 Ft és a pohárhasználat,székhasználat még 200 Ft tehát a 300 Ft –os italért legyen szíves 500 Ft-ot fizetni, akkor mit tennének?

Feltételezve hogy az itallapon a 300 Ft áll, ami helyes és szükséges.

 

Ne feledjék most még nincs alternatívám arra, hogy elektromos áramot máshonnan szerezek és ne egy tolvajbandától.

De lesz más megoldás, mert keresek, mert muszáj.

Megbuktak, erkölcsileg, emberileg, üzletileg. Alkalmatlanok arra, hogy nekem áramot tudjanak eladni.

Ha esetleg talán úgy gondolja, hogy nem képes ellátni a feladatát esetleg a tevékenysége nem rentábilis a túlzott sikerdíjak miatt, lehet elhagyni a piacot és az országot.

Gondolom a kikötések emelkedése, a be nem fizetett számlák tömkelege eddig nem tűnt fel.

Üdvözlettel, egy becsapott és kiábrándult volt vásárló.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://card.blog.hu/api/trackback/id/tr401274751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása