Card.

Egy énblog,dolgok az én látószögemből. Vegyes és színes témákban a véleményem .

Nézd.

Pénz

2009.09.15. 13:43 :: Orson

Nahát, most olvastam egy laza elemzést a válságról, ami gyötör minket.


Szép-szép, de felmerült bennem a gyanú, hogy ha az én vállalkozásom jelent csődöt, akkor a kormány nem fog lélekszakadva pénzt tömni a zsebembe mondván: csak nehogy becsődőljek csináljam tovább azt, amit eddig.

Mégha az teljesen értelmetlen és amint látható be is adtam a kulcsot, mert egy pénzügyi balek lennék.

Nem, nem adna nekem segítséget mondván nem érdekli őt az hogy élek-halok-e,ráadásul rám verne egy full kontakt ellenőrzést is a kíváncsiság kedvéért.

 

Ez kellene a tisztelt bankoknak is nem a segítség, ha már akkora állatok voltak, hogy a pénzel való zsonglőrködés és nyerészkedés közben a saját cégüket a padlóra küldték.

Nem állami segítség kell a cégvezéreknek, hanem nyilvános kivégzés, amiért emberek millióinak az anyagi biztonságát tették tönkre.

De előtte egy laza teljes vagyonelkobzás hogy a bankigazgató és barátai (miközben a bankot az állam tartja életben) ne az épp aktuális szuperluxus nyaralóhelyen költsék a pénzünket.

 

Megkérdezném, szenvedjen egy pár ember, aki hibás ebben vagy szenvedjen az a pár millió, aki megissza ennek a hibának a levét?

 

Persze igaza van a tisztelt olvasónak, hogy a bűnösnek kell bűnhődnie. Ennek ellenére ez nem fog bekövetkezni, azért mert én egy nagyon borúlátó ember lennék  meg azért is, mert ezzel az egy indokkal a Föld vezető rétegeit mind lehetne élveboncolásra beadni, na meg azért is, mert épp a minap világosítottak fel arról a tényről miszerint az igazságszolgáltatás és a jogszolgáltatás az két különböző dolog.

 

Isten bocsássa meg a bűneiket, mert én nem fogom.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://card.blog.hu/api/trackback/id/tr641383541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása