Aliens: Colonial Marines

2013.02.26. 13:06 :: Orson

aliens-colonial-marines_screenshot_20130106003553_7_original_1.jpg

Nagyon vártam már ezt a játékot. Rajongója vagyok az Alien univerzumnak, filmek, könyvek, játékok mind kell nekem. Sulaco és az LV-426 említésére beindult a fantáziám, reméltem még többet tudhatok meg az idegenekről, a földi megavállalatok terveiről, esetleg ha már Alien akkor Prometheus, talán utalás más fajokra. Csalódnom kellett.

A Gearbox-ról lehet olvasni itt egy két érdekes részletet.

Link

A játékot elindítva semmi bevezető mozit nem láttam. A menü képernyő hátterében érkezik egy űrhajó megközelít egy bolygó körüli pályán keringő másik hajót, mindkettő egyforma. Felderítés és átszállás következik, ennyi itt rátenyerelhetsz a play gombra. A mi feltűnt hogy baromi gyenge a grafika, itt még a játékot nem indítottam el, gondolkodtam milyen is, talán  a Mass Effect első része lehetett hasonló, nem-nem a 2007-es Mass Effect ennél sokkal szebb. Ráncoltam a homlokom, de gondoltam majd a grafikai beállításokkal korrigálok.

Játék elkezdődik eligazítás, párbeszédek, élettelenül mozgó testek, botoxal túlkezelt, zsibbadt arcok. Határozottan gagyi grafika, nézem a sarokba a naptárat, az Úr 2013-dik esztendeje, friss zamatos játék, ez itt valami vicc vagy én nem azt a játékot kaptam, amit kértem. Nem baj majd a történet, bele is vágtam. Az első fejezetben volt egy rész mikor menni kellett egy kicsit a folyosókon majd egy henger alakú teremben, majd még háromszor ugyanez. Hü de változatos, néha kiugrott egy alien a folyosóra , a nyílt terepen 3-4 vetette rám magát egyszerre mindenhonnan. A társam az halhatatlan volt és tökhülye, az idegenek csak engem támadtak, becsalva őket egy folyosóra pedig kacsavadászat lett az egész. Halálom esetén a rangom, xp, fegyvereim megmaradtak. Itt határozottan az az érzésem támadt mintha egy multiplayer meccsen vennék részt ahol a halálom szükségszerű ezért nincs büntetés és még fejlődök is vele. A z idegeneken néha a textúra átváltozott és valami fura maszat lett az egész. Néhol naplók találhatóak fegyverek , töltények, páncélok a földön akár 1993-ban. Na itt uninstalláltam a játékot. Egyébként mit keresett annyi alien a Sulaco ( azt hiszem arra a hajóra szálltunk át a játékban) fedélzetén? Tudtommal akkor az események már a bolygó felszínén folytatódtak. A Sulaco-ra csak a királynő jut fel, de azt Ripley kidobja az űrbe.

Az alakítható fegyverzet, nevesített fegyverek tetszettek bár az, hogy mind egyszerre nálam van már a Doom, Quake első részeiben kezdett elavult lenni. A hangulat, design, hangok mind a helyükön voltak készen kiszolgálni egy klasszikus ősökkel rendelkező sci-fi horrort.

Azóta állítólag jelent meg patch, de nem tudott izgatni a hír, ez a vonat nekem már elment. Kérek mindenkit, hogy hacsak nem ingyen kapja, illetve nem adnak hozzá kb. 10^23 patchet, ne foglalkozzon a játékkal. Én is majd akkor foglalkozom vele újra.

aliens_1.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://card.blog.hu/api/trackback/id/tr595096584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása