Diablo 3

2013.03.11. 23:59 :: Orson

diablo1 600x.jpg

Blizzard Entertainment, 1996 ez lenne a Diablo első részének a megjelenése, 2000 második rész és 2012 harmadik rész. Ez az életemnek a részét képezi.

 

A Diablo első részével fogalmam nincs mikor találkoztam, láttam egy Blizzard-os animációt, ami fura volt, vízszintesen csíkos(ismeretlen okból) és fogalmam nem volt mit akart mutatni. Egyik osztálytársam világosított fel mi az, és hogy próbáljam ki már, ne szerencsétlenkedjek. Gyorsan belebolondultam valahogy sokkal jobb volt, mint az iskola. Második részt már nagyon vártam, de csalódtam, utáltam és kész. A harmadikat meg sem akartam venni, de valaki bedobta a RMAH témát és megvettem. Csalódtam újra, az AH nem működött, a játék sem vágott földhöz.

diablo2 600x.jpg

Nem a játék a rossz, én változtam meg. Már nem elég ugyanazt látni szebb grafikával, többet vártam ezért csalódtam, a Diablo az Diablo maradt én láttam benne mást. Na de hogy a RMAH miért használhatatlan azt nem értem.  Na mindegy, ahogy az Activision belemászott a Blizzard dolgaiba gyanúsan sok csak, a pénzel magyarázható dolog jelent meg a Blizzard játékaiban. Állítólag nem szolnak bele a fejlesztésbe, de a kiadás mikéntjébe nagyon is, ez épp elég, hogy a telhetetlen mohóságukban hülyének nézzék a vásárlót.

A nap tanulsága, nem véletlenül nosztalgiázik a sok vén kecske, fiatalkori ábrándokat kergetve. Az  indie garázsfejlesztések pont ezért indultak be, nem a hiperszuper grafika és az ipari méretű reklámhadjárat adja a játékélményt, hanem a kreativitás, egyéniség, forradalmi újítások. Ezek ugyanazok, amitől a kiadók sikoltva menekülnek.

diablo3 600x.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://card.blog.hu/api/trackback/id/tr145126375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása