Card.

Egy énblog,dolgok az én látószögemből. Vegyes és színes témákban a véleményem .

Nézd.

eRepublik

2009.07.30. 14:35 :: Orson

eRepublik.

Meghívtak, hát kíváncsian csináltam egy lakót.

Az első 6 napot a nagykönyv szerint leélve a dolgod triviális, azután már elég sok a lehetőséged.

Sok a harc, ami elsőre jó, mert lehet fejlődni ezerrel.

De én nem látom még át 10-es szinten a játék igazi mélységeit.

Habár a gold mint általános fizetőeszköz nagyon nehezen elérhető nekem, kp-ért venni meg majd bolond leszek.

A regisztrálás után leveleim érkeztek, amik a hogylétem felől érdeklődtek és segítséget ígértek, amit meg is kaptam.

Ez pozitív meglepetés volt, totál ismeretlenek is törődtek velem, mint potenciális társsal.

Az erep világában megjelenő cikkek lazán verik a valós újságok színvonalát.

Ha nem lenne, ott az e betű mindenhol lazán bevenném, mint a híradót.

A megjelenítés egyszerű, mint a százas szög, de nem is kell ide a 3d.

Ha gazdaggá akarsz tenni innen, jelentkezz be és érd el a 6-os szintet.


 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://card.blog.hu/api/trackback/id/tr191277696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása